Doelstelling van "Mades Meezingkoor"

De doelstelling van het "Mades Meezingkoor" is om zoveel mogelijk publiek met ons mee te laten zingen want zingen maakt blij en verbroedert.

Wij trachten dit te doen door bij onze optredens een leuke en gezellige sfeer te creëren.

Tevens organiseren wij jaarlijks een "Meezingfestijn" dat door een groot publiek wordt bezocht.

Denkt u nou:

Zo'n meezingfestijn zou voor onze vereniging ook wel iets zijn, bel of mail ons dan even. Voor de prijs hoeft u het niet te laten.

WIJ ZIJN GÉÉN SMARTLAPPENKOOR.

Wij zingen populaire liedjes vanaf de jaren 60 tot heden

in de Franse, Duitse, Engelse en Nederlandse taal.

U kunt zelf lekker meezingen, want u krijgt alle teksten, tijdens het zingen, te zien op een groot scherm.

Denk nou niet dat u die liedjes niet kent. U zingt ze gegarandeerd allemaal mee.

Bent u geïnteresseerd, kijk dan even bij 'BOEKINGEN' en bel een van deze koorleden op voor verdere inlichtingen.

Tot ziens bij uw vereniging voor een gezellige middag of avond.