Op de foto: Marika Murto – General Manager Amgen Nederland, Mevrouw Dirks, René van der Velden – vrijwilliger De Zonnebloem (Foto: Frank Verbruggen)

150 gasten genieten van kerstdiner bij Amgen

Afgelopen 13 december waren ongeveer 150 Zonnebloemdeelnemers te gast bij de firma Amgen om te genieten van een gezellig samenzijn. De gasten werden hartelijk verwelkomd door het Mades Meezingkoor en accordeonist Hans, terwijl de vrijwilligers van De Zonnebloem en Amgen klaar stonden om hen naar het bedrijfsrestaurant te begeleiden en een feestelijk diner te serveren.

Amgen doneert elk jaar een bedrag aan goede doelen. Ditmaal werd voor de eerste keer dit kerstdiner mogelijk gemaakt voor ouderen met een lichamelijke beperking. Daarnaast is er tijdens het kerstdiner ook nog een tombola georganiseerd met mooie prijzen die door de Amgen-medewerkers beschikbaar zijn gesteld.

“Het is voor mij zeer waardevol dat wij iets hebben kunnen doen voor ouderen in de omgeving van Breda en dat veel collega’s zich hebben ingezet om van dit diner een succes te maken” aldus Marika Murto, General Manager van Amgen Nederland. Dat de gasten hebben genoten, blijkt uit bijvoorbeeld de reactie van mevrouw Dirks “Ik stond eerst op de reservelijst, maar wat was ik blij dat ik mocht komen. Het was een fantastische avond!”

Wij kunnen spreken van een fijne en vooral sfeervolle avond en wensen iedereen fijne kerstdagen en een gezond 2019 toe!